ANASAYFA

ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”

Loading...

Pazartesi

açık

8℃

Salı

kapalı

13℃

Çarşamba

hafif yağmur

10℃

Perşembe

hafif yağmur

11℃

HAVA DURUMU

8℃

DİĞER HABERLER
Sosyal
AVRUPA BİRLİĞİ DESTEKLİ SECAP PROJESİ
04 Aralık 2024 Çarşamba
Ada içi düzenlemesi
Edincik Mahallesi 208 Ada İçi Düzenlemesi
02 Aralık 2024 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
Edincik Mahallesi 208 Ada İçi Düzenlemesi
02 Aralık 2024 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
Edincik Mahallesi 208 Ada İçi Düzenlemesi
02 Aralık 2024 Pazartesi
ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”
23 Aralık 2022 Cuma

Bandırma Belediyesi tarafından hizmet taleplerini en hızlı şekilde yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla, 1 Mart 2022 tarihinde hizmete alınan “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı. Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un talimatıyla, çağın gelişen teknolojisini en faydalı şekilde kullanmak, bu amaçla hizmet taleplerini en kısa sürede yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla hizmete alınan “Çağrı Merkezi” vatandaşın yanında olmaya devam ediyor.  Vatandaşla en kaliteli ve en hızlı iletişimin kurulabilmesi noktasında, Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un özellikle üzerinde durduğu “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı ve 13.578 başvuru aldı. Çağrı Merkezi, toplam 61.510 kez vatandaşın çözüm arama noktasındaki iletişim tercihi oldu.

Bandırma Belediyesine ait 538 097 00 00 numaralı WhatsApp hattı, haftanın 7 günü hizmet veren 444 7 105 numaralı çağrı merkezi veya sosyal medya hesapları üzerinden diledikleri yolla iletişime geçebilen vatandaşların istek, öneri ve şikayetleri tek bir havuzda toplanıp en doğru birime yönlendiriliyor ve çözüm yolları ivedilikle bulunuyor.