ANASAYFA

ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”

Loading...

Salı

açık

22℃

Çarşamba

açık

22℃

Perşembe

açık

21℃

Cuma

açık

22℃

HAVA DURUMU

22℃

DİĞER HABERLER
Ada içi düzenlemesi
Ayyıldız Mh. 882 Ada İçi Düzenlemesi Hk.
24 Haziran 2025 Salı
Ada içi düzenlemesi
100. Yıl Mh. 2445 Ada İçi Düzenlemesi
23 Haziran 2025 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
Günaydın Mh. 155 Ada İçi Düzenlemesi
23 Haziran 2025 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
Sunullah Mahallesi 724 Ada İçi Düzenlemesi
23 Haziran 2025 Pazartesi
ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”
23 Aralık 2022 Cuma

Bandırma Belediyesi tarafından hizmet taleplerini en hızlı şekilde yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla, 1 Mart 2022 tarihinde hizmete alınan “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı. Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un talimatıyla, çağın gelişen teknolojisini en faydalı şekilde kullanmak, bu amaçla hizmet taleplerini en kısa sürede yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla hizmete alınan “Çağrı Merkezi” vatandaşın yanında olmaya devam ediyor.  Vatandaşla en kaliteli ve en hızlı iletişimin kurulabilmesi noktasında, Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un özellikle üzerinde durduğu “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı ve 13.578 başvuru aldı. Çağrı Merkezi, toplam 61.510 kez vatandaşın çözüm arama noktasındaki iletişim tercihi oldu.

Bandırma Belediyesine ait 538 097 00 00 numaralı WhatsApp hattı, haftanın 7 günü hizmet veren 444 7 105 numaralı çağrı merkezi veya sosyal medya hesapları üzerinden diledikleri yolla iletişime geçebilen vatandaşların istek, öneri ve şikayetleri tek bir havuzda toplanıp en doğru birime yönlendiriliyor ve çözüm yolları ivedilikle bulunuyor.