ANASAYFA

ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”

Loading...

Salı

parçalı bulutlu

16℃

Çarşamba

hafif yağmur

17℃

Perşembe

açık

16℃

Cuma

parçalı bulutlu

16℃

Cumartesi

hafif yağmur

17℃

HAVA DURUMU

16℃

DİĞER HABERLER
Duyurular
KİRALAMA İHALESİ
10 Ekim 2025 Cuma
Duyurular
TARLA KİRALAMA 2. İLANI
03 Ekim 2025 Cuma
Ada içi düzenlemesi
Ayyıldız Mh. 1654 Ada İçi Düzenlemesi
29 Eylül 2025 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
600 Evler Mh. 384 Ada İçi Düzenlemesi
29 Eylül 2025 Pazartesi
Ada içi düzenlemesi
Ayyıldız Mh. 871 Ada İçi Düzenlemesi
25 Eylül 2025 Perşembe
ÇÖZÜMÜN ADRESİ “ÇAĞRI MERKEZİ”
23 Aralık 2022 Cuma

Bandırma Belediyesi tarafından hizmet taleplerini en hızlı şekilde yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla, 1 Mart 2022 tarihinde hizmete alınan “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı. Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un talimatıyla, çağın gelişen teknolojisini en faydalı şekilde kullanmak, bu amaçla hizmet taleplerini en kısa sürede yanıtlamak ve çözüme kavuşturmak amacıyla hizmete alınan “Çağrı Merkezi” vatandaşın yanında olmaya devam ediyor.  Vatandaşla en kaliteli ve en hızlı iletişimin kurulabilmesi noktasında, Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un özellikle üzerinde durduğu “Çağrı Merkezi” kurulduğu günden bu yana 47.932 çağrıyı yanıtladı ve 13.578 başvuru aldı. Çağrı Merkezi, toplam 61.510 kez vatandaşın çözüm arama noktasındaki iletişim tercihi oldu.

Bandırma Belediyesine ait 538 097 00 00 numaralı WhatsApp hattı, haftanın 7 günü hizmet veren 444 7 105 numaralı çağrı merkezi veya sosyal medya hesapları üzerinden diledikleri yolla iletişime geçebilen vatandaşların istek, öneri ve şikayetleri tek bir havuzda toplanıp en doğru birime yönlendiriliyor ve çözüm yolları ivedilikle bulunuyor.