Bandırma Sağlıklı Yaşam Festivali Başlıyor!
hafif yağmur
parçalı bulutlu
açık
parçalı bulutlu
parçalı az bulutlu
PAYLAŞMAK MUTLULUKTUR, AŞURE GÜNLERİNİN BOLLUK VE BERKETE VESİLE OLMASI DİLEĞİ İLE
Bandırma Belediyesi olarak Muharrem ayında, geleneksel lezzetimiz olan aşureyi paylaştık.
Bugün Cuma Namazından hemen sonra önce Sanayi Camii önünde, Küçük Sanayi Sitesi esnaflarımıza ve sonrasında Cumhuriyet Meydanımızda dileyen tüm vatandaşlarımıza Aşure ikram eden Başkanımız Tolga Tosun: “Bandırma Belediyesi olarak mübarek Muharrem ayında geleneksel aşure ikramlarımıza, bugün Cuma namazından hemen sonra Küçük Sanayi Sitesinde, Sanayi Cami önünde başladık. Aldığımız dualar, temenniler o kadar değerli ki! Tıpkı aşure gibi tüm farklılıklarımızla bir araya gelecek, bir olacağız. Aşure günlerinin aziz milletimiz için; adalet ve eşitliğe, huzur ve barışa, bolluk ve berekete vesile olmasını diliyorum” dedi.
Bandırma Sağlıklı Yaşam Festivali Başlıyor!
Bandırma Ceza İnfaz Kurumları hükümlü ve tutuklularının hazırladığı “Resim ve El Sanatları Sergisi”nin açılışına katıldık.
Cumhuriyet Meydanı yenilemesi konusunda, teknik çalışmalar devam ediyor.
Asfalt çalışmalarımızı tamamlıyoruz.