ANASAYFA

BANDIRMA BELEDİYESİ 444 7 105 ÇAĞRI MERKEZİ AÇILDI

Loading...

Cumartesi

kapalı

20℃

Pazar

parçalı bulutlu

16℃

Pazartesi

parçalı bulutlu

16℃

Salı

az bulutlu

15℃

Çarşamba

kapalı

17℃

HAVA DURUMU

20℃

DİĞER HABERLER
Ada içi düzenlemesi
Sunullah Mahallesi 454 Ada İçi Düzenlemesi
14 Ekim 2025 Salı
Ada içi düzenlemesi
Ayyıldız Mh. 902 Ada İçi Düzenlemesi
14 Ekim 2025 Salı
Duyurular
KİRALAMA İHALESİ
10 Ekim 2025 Cuma
Duyurular
TARLA KİRALAMA 2. İLANI
03 Ekim 2025 Cuma
Ada içi düzenlemesi
Ayyıldız Mh. 1654 Ada İçi Düzenlemesi
29 Eylül 2025 Pazartesi
BANDIRMA BELEDİYESİ 444 7 105 ÇAĞRI MERKEZİ AÇILDI
28 Şubat 2022 Pazartesi
BANDIRMA BELEDİYESİ 444 7 105 ÇAĞRI MERKEZİ AÇILDI   Bandırma Belediyesi, artan hizmet taleplerini en kısa sürede karşılamak için çağın gelişen teknolojisini yakından takip ederek uyum sağlıyor. Şehir ekonomik açıdan önemli bir gelişim gösterirken nüfus olarak da büyümeye devam ediyor. Şehir imar, yaşam, eğitim, sanayi, tarım, trafik, geri dönüşüm, arıtma planlarıyla birlikte elbette belediyecilik hizmetleri olarak da gelişime ayak uydurmalıdır.   Bandırma Belediyesi bugüne dek sunduğu hizmet çeşitliliği ve kalitesine 444 7 105 ÇAĞRI MERKEZİ ile bir yenisini daha ekledi. Bandırma Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’un gelen ilk telefonlara bizzat cevap vererek açılışını yaptığı ÇAĞRI MERKEZİ, bugünden itibaren hizmet vermeye başladı. Başkan Tolga Tosun; “Artık vatandaşlarımız her tür talep ve önerilerini çok daha kolay iletebilecekler ve çok daha hızlı çözüm odaklı geri dönüş alabilecekler. Vatandaşlarımıza daha iyi, daha kaliteli, daha hızlı hizmet verme amacındayız” dedi.   Toplam 10 çalışanı ile, haftanın 7 günü; 08:00-23:00 saatleri arasında hizmet verecek olan; 444 7 105 ÇAĞRI MERKEZİ, son teknoloji ekipmanlar ile donatıldı. Konusunda uzmanlardan toplamda 100 saatlik eğitim alarak göreve başlayan ÇAĞRI MERKEZİ personel ve idari yönetimi; hızlı çözüm, anında müdahale ve geri dönüş sağlayabilecekler. Vatandaşların Bandırma Belediyesine ait; Twitter, Instagram, WhatsApp, Facebook, e-posta adresleri dışında, Belediye Başkanı Av. Tolga Tosun’a ait sosyal medya hesaplarından da yönelttikleri talep, öneri ve şikayetleri ÇAĞRI MERKEZİ aracılığıyla tek havuzda toplanabilecek, en doğru birim ile temas kurulacak ve çözüm yolları bulunabilecek. Yanı sıra kullanıcılar, Bandırma Belediyesine ait: www.bandirma.bel.tr web sitesi üzerinden form oluşturabilecekler ve tıkla konuş seçeneği ile çağrı merkezine bağlanabilecekler. ☎Bandırma Belediyesi ÇAĞRI MERKEZİ 444 7 105