“Mezunlar Buluşması” programında mezunlarımızla bir araya geldik

Geri Dön
Şehit Mehmet Günenç Lisesi Mezunlar Derneği tarafından Santral Kültür Merkezi’nde düzenlenen “Mezunlar Buluşması” programında mezunlarımızla bir araya gelmekten büyük mutluluk duydum.   Yıllar geçse de aynı okulun çatısı altında kurulan dostlukların, paylaşılan anıların ve ortak değerlerin insanları bir arada tutmaya devam ettiğini görmek çok kıymetliydi.   Bu anlamlı buluşmayı düzenleyen Mezunlar Derneği’ne teşekkür ediyor, herkese sağlıklık ve güzel anılarla dolu bir yaşam diliyorum.