BANDIRMA BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ

Geri Dön
Bandırma Belediyesi, toplumsal katılım ve denetim açısından önem arz edecek ve vatandaşla doğrudan iletişimi odak noktasına alacak olan Çağrı Merkezi projesini hayata geçiriyor. Proje kapsamında çağrı merkezi sisteminde görev alacak olan personellerin eğitim süreci başarı ile tamamlandı. 5 gün süren eğitimde personellerimize, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Eğitim Şefliği ile Büyükçekmece Belediyesi Çözüm Merkezi personelleri tarafından geniş kapsamlı teorik ve uygulamalı eğitimler verildi. Bandırma Belediyesi, 360 derece iletişim ağını oluşturarak ilçede yaşayan vatandaşların taleplerini daha sağlıklı ve hızlı bir şekilde ele alarak doğrudan iletişimi sağlayacak ve belediyeye bağlı müdürlüklerin de hizmet organizasyonlarını daha etkin bir şekilde gerçekleştirmesini sağlayacaktır. Şehrimizin sorunlarına daha hızlı, kalıcı çözümler üretebilmek ve ilçemizde yaşayan vatandaşlarımızla doğrudan iletişime geçebilmek için 2022 yılı içerisinde kurulacak olan yeni sistemde, dijital medya ile resmi iletişim kanalları ve çağrı sistemi tek bir merkezden yönetilecek olup, oluşturulacak sistem sayesinde vatandaşlar belediyede vakit kaybetmeden talep, şikâyet veya istekleri hakkında en doğruyu bilgiyi kısa sürede çağrı merkezi üzerinden öğrenebileceklerdir. Daha interaktif, hızlı ulaşılabilen, beklentilere daha aktif yanıt verebilen bir Bandırma için hizmet üretmeye devam edeceğiz.